(18 de juliol-30 de setembre de 2018)

Aquesta exposició mostra una selecció dels treballs realitzats, durant el curs 2017/2018, per més de trenta centres educatius valencians en el taller “Imatges i pensaments de Joan Fuster”, de l’Aula Didàctica de Cultura Contemporània Joan Fuster. Les peces exposades posen una atenció especial en la lliure interpretació de les caricatures de l’artista plàstic Andreu Alfaro (València 1929-2012) sobre l’escriptor Joan Fuster (Sueca, 1922-1992), i en l’estampació de diversos aforismes fusterians relatius a la lectura. La combinació d’aquests elements seguint la disposició de la portada d’un periòdic incideix en tres aspectes bàsics de l’activitat intel·lectual fusteriana: l’art, la lectura i el periodisme.

Simple Share Buttons